גביה משפטית טלפונית

בנוסף להליך הגבייה המקובל, פועל במשרד מוקד גבייה גדול, המתמחה במתן שירותי גבייה טלפונית יזומה (טלקולקטינג).
תכליתו של מערך זה היא הסדרת תיקים על דרך המשא ומתן, תוך חיסכון בהוצאות הלקוח וסיום הסכסוך בדרך נעימה ככל האפשר. מערך זה פועל בכל יום עד השעה 19:00 בערב וכן בימי שישי, וזאת במטרה לעמוד לשירות החייבים המשלמים כמעט בכל שעות היממה.

מערך זה משרת למעשה את שני הצדדים לסכסוך. מחד גיסא, נהנים הזוכים מסיום מהיר של התיק תוך תשלום הוצאות מינימאלי, ומאידך גיסא, נהנים הלקוחות החייבים מפנייה אישית ומסבירת פנים המסייעת לחייבים להימנע מהרעת מצבם שלא לצורך. מערך גביה זה ניתן כשירות לציבור לקוחותיו הואיל ואנו מכירים בעובדה כי בשוק התחרותי של היום ישנה חשיבות עצומה לכל אחד מן הלקוחות של החברות אותן אנו מייצגים.

הדרך הנעימה בה נסגרים תיקים אלו והיחס האישי לו זוכה כל אחד מן החייבים מסייעים ללקוחותינו לשמר את הלקוח החייב כלקוח עתידי בחברתם. בפעמים רבות מלאכת השימור אף נעשית כבר במשרדנו, כאשר במעמד תשלום החוב אנו מאפשרים ללקוח החייב להסדיר גם את אמצעי התשלום החדש לצורך המשך קיום חוזה ההתקשרות.

יודגש, כי יתרון נוסף של הליך זה הינו בחינת הכדאיות של המשך הטיפול בתיק לאור התמונה העולה מן השיחה, וכל זאת בטרם ננקטות פעולות ובטרם הוצאו הוצאות בתיק.

שירות טלקולקטינג כה מיומן ובהיקף כה גדול המאפשר הדברות יזומה עם כל אחד ואחד מן הלקוחות החייבים, הינו שירות ייחודי למשרד י. שפירא ושות' ואין שני לו בכל הארץ. כיום ניתן להיווכח כי אחוזי ההצלחה של מערך זה מדברים בעד עצמם, ועוד ועוד לקוחות בוחרים לקחת חלק ביוזמה זו.